Halloween 2011

Halloween 2011

zondag 5 februari 2012

Ja hoor Ze is Geboren

                                           Hoera ons Kleinkind is Geboren
Ja hoor ik jullie denken dit heb toch niks met Orlando te maken,nou echt wel ik heb ze vanmiddag al in de oor gefluisterd dat ze snel met ons mee mag .
                                   Weer een verslaafde erbij jong geleerd is oud gedaan.
                                     Oma wilde er maar niet vandaan ze kon de wel opeten.

Dit is de nieuwe Papa

Ja Opa vond het ook wel leuk hoor
Nou ik zal ze even voorstellen
Naam Joanna
(Komt van Joop and Nancy)
Ik weeg 3848 gram
Ben ongeveer 50 cm
En ik ben om 12:10 geboren in de Kraamsuite van het St. Franciscus Ziekenhuis in Rotterdam.
En ja zoals jullie horen op de Film heb ik ook nog geluid.
Nou we zijn bij thuiskomst maar aan de Koffie met taart gegaan ,ondanks ons dieet en mijn Suiker.
Ook Oom Peter en Tante Mo kwamen nog even langs in het ziekenhuis
Nou tot slot dan nog even een foto van de moeder want zonder Nancy had ze er niet geweest.


En daar zit oma dan tussen haar zoons
Nou dit was weer een Update om even onze volgers te informeren over de Geboorte van ons kleinkind en de volgende Update zal, als er niks meer tussenkomt van ons verblijf op Coral Cay komen .
Nog even een paar foto's van de volgende dagnaar Huis en het stadhuis
want ja ze moest ook aangegeven worden








5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleindochter!! Van Harte Gefeliciteerd, geniet maar lekker van die kleine spruit!! Leuke naam ook.

    Groetjes van Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de kleine Joanna!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd opa en oma met de geboorte van jullie kleindochter. Geniet ervan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Ik kreeg nu wel een update van het nieuwste bericht maar had dit leuk nieuwtje even gemist.
    Heel veel geluk met de kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen