Halloween 2011

Halloween 2011

maandag 23 april 2012

De Feestdag en de Dag erna

Nou het werdt tijd maar hier zijn we dan weer,was gisteravond te laat geworden.
Allereerst wil ik Joke iedereen Hartelijke Bedanken voor alle leuke reactie's op het Blog,facebook ,Hyves en alle andere middelen zoals bellen ,ja ook werd ik gebeld door
Onze zoon Joop en door Petra van Pieter PenPe
Ook werd er nog even geskypt
Zo dat was Joke en nu neem Gerrit het weer van me over
Ja dat was voor Joke toch wel weer een verrassing



Ja zelfs de magnetron vierde mee
Nou jullie weten het nu wel zo langerzame hand ons vaste ritiuel koffie op het terras met zons opkomst en de Laptop op schoot.
toen was het dan zover het ontbijt ,het koopje van Gerrit
Geroosterd brood met Pindakaas niks mis mee voor die prijs
toen we ons ontbijt op hadden moesten we aan de arbeid wantb we wilden nog even naar Celebration
 Joke aan de Strijk en ja hij staat al voor me klaar
Ja alles moest Spic en Span want we krijgen Visite
Het huis is aan kant alle klusjes zijn geklaard.
douchen en Aankleden
ken het zo
 Ja hoor zo kan je wel je verjaardag vieren
Oja nog gekregen voor mijn verjaardag
Ik heb ze alleen zelf betaald hahaha
Op naar celebration ,er was een Art festival hadden we gelezen
Heel toepasselijk want er stonden nu wel kramen
Na dat we een eind op weg waren voelden ik Ogen in mijn Rug en er was een klein mannetje met een onwijs groot fototoestel bezig foto's van ons te maken.
Toen ik er op af ging om te vertellen dat we daar niet van gediend waren kwam dat kleine mannetje achter die onwijs grote Camera vandaan en toen zagen we het ,Rick ben ji het.
Dan is het goed anders had ik toch anders moeten optreden
Later voegde mandy zich er ook aan toe
Na de Felecitatie's en knuffels en huggen wilden we even op het Terras bij onze Koffie vriend een Bakkie doen,geen plaats en druk daar binnen niet normaal nou dan maar geen Koffie .
Zelfs de kat (vaste klant) had geen stoel moest nu op Schoot.
Maar deze had het naar zijn zin hoor ik heb wel een stoel
 We hebben toen afscheid van elkaar genomen en we zijn ieder onze eigen weg gegaan.
We hebben nog even de korte route om het meer gewandeld en kwamen nog wat tegen
Hier zit ik boven op de Tak (kiekeboe)
Ja we zitten ook op de Tak
We zijn nog even de laatste dingen in huis wezen halen en toen op naar Coral Cay
En ja hoor om 4 uur wat kom daar grote auto zonder Chauffeur de straat in rijden
O ik zie het al het zijn Rick en Mandy we zagen Rick haast niet zitten.
Weer gezoend en Gefeliciteerd en op naar binnen wat een mooi huis riep Mandy
Een rondleiding door het hele huis en toen was er Koffie met Taart met .........kaarsjes.
We hebben heerlijk even bij geklept over de afgelopen week en toen was het tijd voor het Kado met verhaal, Rick had daar op het Art .Festival een schilderes gefotograveerd en had deze mevr. beloofd de foto door te mailen en als dank ddarvoor mocht hij een kunstwerk van haar uitzoeken
deze is het geworden een Schilderij van een starbuck winkel,deze gaat het worden voor Joke omdat die zo Starbuck fan is.
Ze kreeg er ook nog een kado bon van starbuck bij en een tas om te gaan Shoppen
ja daar kan wat in hoor we gaan van de week nog even kijken of we hem nog vol kunnen krijgen
Mandy zei speciaal voor Joke omdat we zo Disney fan zijn
maar ja als het gezellig is vliegt de tijd en we hadden gereserveerd voor 7 uur bij Manny Cchophouse in Hayens City
Dus in de Auto en Rijden maar eerst nog even het Complex laten zien Clubhuis, Pool, Office.
Daar aangekomen moesten we nog een half uur wachten dat is met resevering en zonder was het 5 kwartier.
Nou wat blijft er dan over Kletsen en spelen (wie kiekt wie)
En ja hoor we mochten aan Tafel,ik heb het al in mijn vorige Blog van september gezegd dit is voor ons de Outback van Haynes City
 SUPER in een woord
Die Rick wat kan die slijmen met onze seveerster maar hij heeft het toch maar mooi allemaal geregeld we werden achter in de zaak aan tafel neer gezet en toen gooide hij al zijn charme in de strijd en hoppa we zaten op een booth (gezellie)
En ja hoor daar kwamen ze dan zingen aan tafel met een dessert
Was nog te veel voor ons Vieren maar attend van het Huis
We zijn nog even mee gegaan naar Tuscan Hill om de villa van R&M te bewonderen .
Schitterend en GROOT.
Nog even gekeken of ik kon winnen van Rick
 Nou was een gelijkspel
We hebben nog heel lang tot in de Kleine uurtjes over iedereen zitten Roddelen.
En toen was het bedtijd te laat om te Bloggen,dat kom morgen wel zei Joke al Snuitend
Ja die had het ineens te Pakken het water loop haar neus uit.
Dus daar gingen we zonder blog naar bed .
Vanmorgen bij het opstaan had ik Gerrit het ook te pakken,dus nu zitten we samen op de Bank
 We hebben het de hele dag al koud en voelen ons niet Happy
We zijn nog Richting Tampa gereden en hebben daar nog even een stukje gewandeld maar het ging niet van Harte,we zitten nu voor het eerst BINNEN dit te schrijven.
Bij het schrijven realiseerde ik me dat het nu precies twee weken hier zijn ,nog een te gaan en ik hoop dat Joke weer snel is opgeknapt want die Tas van mandy moet natuurlijk nog even vol geshopt worden.
Het is hier nu 10uur plaatselijke tijd en ik ga met een Nighttime heerlijk onder de Wol.
Tot Morgen
Joke & Gerrit



14 opmerkingen:

  1. Hee vakantie gangers, wat lees ik nou gaat het snotteren doorzetten, grr nou we hopen dat jullie weer snel opgeknapt zijn.

    Groetjes

    Rick & Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, niet ziek worden hoor! Geniet nog maar van de zon daar, hier is het koud en nat....
    Leuk verjaardagsfeestje was het, jammer dat we er niet bij konden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat nou, snotneuzen? Dat is vervelend. Hopen dat jullie er vandaag niet al te veel hinder van hebben en dat die nieuwe tas van Joke vol geshopt kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verjaardag heb je gehad Joke!
    Vervelend dat jullie nu aan het snotteren zijn, hoop dat het snel over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gadver....een dipje. En flink snotteren ook nog...dat kunnen we niet gebruiken. Hopelijk knappen jullie snel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke, zo te lezen heb je genoten van je verjaardag! Nog van harte gefeliciteerd!
    Hopelijk knappen jullie weer vlug op, dan kunnen er weer leuke dingen worden gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waren het snotneuzen, of was het de emotie die loskwam na zo'n super gezellige dag???;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke verjaardag, wat wil een mens nog meer!! Beterschap allebei, lekker de zon in en uitzweten hahaha.
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach...niet ziek worden nu. Je hebt nog een week lang om plezier te maken. Beterschap allebei en het was een superverjaardag zo te zien.
    Dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap ten eerste en ten tweede dat was een perfecte verjaardag volgens mij.
    Geniet nog van de laatste week en dan zien we elkaar volgens mij weer in september als ik het goed lees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij was dat een erg gezellige verjaardag, leuk kado heb je van Rick en Mandy gekregen.
    hopelijk knappen jullue snel weer op, groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige dag hebben jullie gehad en wat een leuk schilderij van Starbucks.
    Heel veel beterschap allebei en geniet nog van de laatste dagen zonneschijn. Hier is het nat en koud.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We hebben alle spullen van 'onze' townhome nog dus ook het telefoonnummer en wij konden het dus niet laten om even te bellen ;-)

    Leuk kado heb je gehad en ook een hele fijne dag hebben wij gelezen, wel jammer dat de verkoudheid heeft toegeslagen maar het klimaat in Florida zorgt ervoor dat je zo weer opgeknapt bent !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een klein mannetje met een groot fototoestel, dat kan niet missen, dat moet Rick zijn.
    Het was in ieder geval een gezellige verjaardag zo te lezen.
    Nu maar hopen dat het met de gezondheid snel beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen