Halloween 2011

Halloween 2011

donderdag 19 april 2012

Van alles en nog wat

En ja hoor daar zijn we weer,willen jullie het weten hoe we zijn begonnen,zie vorige dagen.
Volgens ons zijn dit nieuwe bewoners gingen richting Zwembad
Maar ze waren te vroeg
Dus gingen ze maar weer terug naar huis het zwembad gaat pas om negen uur open
We hadden ook nog bezoek van de Birds ze waren er met grote getallen
Volgens Joke zitten er allemaal nestjes in de bomen met Jongen vogels en komen daar op af
Nou ze zitten er klaar voor
Toen was het tijd voor mijn dagelijkse rit naar de Publix voor verse broodjes
Even snel een haze wasje en de broek aan ,kom is hier zei Joke
De maat zit er nog opgeplakt heb ik gisteravond heel de tijd mooi voor Jan met de korte achternaam gelopen
ps iedereen keek me na Dacht dat ik Sjans had
Maar goed we gaan weer verder we hebben de ochtend weer heerlijk bij het Zwembad door gebracht .
Zijn in de middag nog even gedag wezen zeggen ,en nog even gesproken over September bij Ina & Arjan en toen kwam hij echt
Ja hij was echt heftig maar zei Arjan goed voor de tuin
We zijn daarna nog even naar LBV gereden en we hebben daar nog enkele dingen gescoord .
Joke gaat zo naar bed dan laat ik jullie wat ik voor Joke gekocht heb maar dan moeten jullie wel je mond houden He.
Al is het Donderdag we waren welkom
Joke ging voor het drie gangen menu
Het voorgerecht
Het Hoofdgerecht
Het Dessert
We hadden weer gekozen voor de Friday's bij Formosa Garden lekker op het terras
Net ver daar vandaan gaat 23-04 Open
Daar waren ze al druk bezig met het trainen van de Crew

We hebben daar even gezellig bij staan te kijken
We werden daar aangesproken door de Manager en vroeg of we locals waren ,nee we zijn hier op vacantie en we komen uit Nederland
Maar we komen nog even voor dat we weg gaan het hier uittesten hoor
(moest van Anita voor haar Blog)
Wacht zei de man en kwam terug met een uitnodiging
Nou daar gaan we gebruik van maken hoor.
Nou Joke is inmiddels naar bed en hier komen ze dan
Leuk he
Deze vond ik zelf ook heel leuk
En dan deze nog en toen vond ik het wel genoeg.
Maar nou blijk dat ze die rode van de eerste foto al zelf had gekocht dus dat word ruilen.
Volgens mei heeft ze nu al alle shirts uit de winkel dus neem ik wel wat voor mijn zelf.
Nou ik ben er helemaal klaar voor.
Taart is besteld
Hapjes zijn besteld
Rick & Mandy zijn uitgenodigd
En ik heb ook al inkopen gedaan
Dus het feest kan Beginnen
O nee ik moet nog even slingers halen
Niks tegen Joke zeggen hoor ze slaapt nu toch al.
Het wordt echt een Suprise Party voor haar
Nou het was weer een lange dag en mijn luiken vallen haast dicht dus ik zal zeggen tot morgen dan maar weer.
Groet Gerrit ja want Joke slaapt al 









15 opmerkingen:

  1. Allereerst natuurlijk
    Van Harte Gefeliciteerd Joke;-)
    Ik ben benieuwd wat ze van al die mooie aankopen vind...
    Gezellig een mini surprise party samen met Rick en Mandy, doe ze maar de groeten!
    Een hele fijne en gezellige dag, ik lees wel hoe het was verlopen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke. Geen betere plek dan Orlando om dit te vieren.
    Ik hoop dat de kadootjes van Gerrit in de smaak vallen.
    Maak er een onwijs gezellige dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joke, Gefeliciteerd!
    En wat leuk dat jullie een uitnodiging kregen voor Texas Roadhouse. Ben benieuwd hoe het daar is, maar dat laten jullie vast wel weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Joke en nog veel gelukkige en ge-zon-de jaren saampjes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, hiep hiep hoera!!!! Joke van harte gefeliciteerd en laat je maar lekker verwennen vandaag.
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verse brood van de Publix is prima, en je bent via de binnendoorweg (vanuit de gate recht oversteken en dan langs de camping) in no-time heen- en weer.

    Texas Roadhouse zijn wij nog nooit geweest, wel fijn dat er nu langs de 192 ook een filiaal komt, kunnen we in juni of september ook eens een keertje gaan kijken/eten.

    En dan die prijs-tag op je broek, geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Joke, dat je een mooie en gezellige 'surprise'dag mag hebben! We lezen wel, hoe de dag is verlopen.

    Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joke, van harte gefeliciteerd, dit wordt een echte verwendag voor jou als ik dit allemaal zo zie. Een gezellige dag gewenst.
    Wat leuk dat jullie een uitnodiging gehad hebben bij Texas Roadhouse.
    Nog "maar" 6 weken en dan kunnen we hem zelf ook bezoeken.
    Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg. Gerrit, je hebt echt je best gedaan voor een mooi feestje. Joke is toch de 22e jarig? Of ben ik nou abuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wacht nog effe tot Zondag met feliciteren, maar we zien ernaar uit, en het uitgezochte restaurant is natuurlijk helemaal top !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joke, Van harte.. Als er zoveel moeite voor je wordt gedaan voel je je vast heel jarig!
    Gezellige dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ha, Grappig dat met die korte broek;-)
    Al vast gefeliciteerd! De kado's zijn ook niet mis, heb je goed uitgezocht hoor, en dan nog een taart en slingers, sjapo!!!!
    Dat wordt een spetterende verjaardag, dat kan niet anders.
    Have fun!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat we zo ver wonen anders waren alle volgers vast ook op de surprise party gekomen ,de cuba libre lusten wij ook wel hoor. Ga lekker genieten, ik neem hier een borreltje op haar verjaardag enne..... Met een m op de label is het toch geen schande voor jan met de korte achternaam te lopen????veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaa wat grappig om zo je verjaardag te vieren. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Gerrit, je heb aardig je best gedaan, het ziet er allemaal erg leuk uit.
    Alvast heel veel plezier met de surprise party en natuurlijk gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen