Halloween 2011

Halloween 2011

zondag 15 april 2012

Zondag 15 April

De dag begon zoals alle dagen Koffie op het terras ,laptops erbij en kijken of reactie's zijn.
Nou ze waren er hoor en ook op Faceboek ,Pieter was online en we hebben nog even gezellig gechad.
                      Ja hoor ook een ontbijt hoor erbij ,met het laatste brood van Arjan.
                    Douchen en aankleden ook dat hoor bij het vaste ritiuul elke ochtend.
                                                   (foto's hiervan besparen we jullie)
                                                     Ja vandaag was het de laatste dag.
Dus daar moesten we maar even gebruik van maken.
We moesten nog even kijken voor schoenen voor Joop
We vertellen niet welke het zijn geworden hoor
Kom nou naar de volgende
Ja deze gaat het worden hier ga ik naar binnen
Deze vind ik wel wat
Ja leuk hoor
En zo zijn we gekomen en ook weer naar huis gegaan
Terug naar huis nog even langs de 192 bij de starbuck gestopt voor een heerlijke Frappecino.
De rest van de middag heerlijk doorgebracht bij het Zwembad .
Waar na verloop van tijd de zeven zonnen er nog maar vier werden.
Vandaag geen rare dingen bij het Zwembad gewoon gezellig druk
Eten wat nu weer na verschillende keren te hebben gelezen is de keus gevallen op
Een keertje gezond kan geen kwaad
Vond ik wel leuk
dit is het bordje van Gerrit
Netjes bescheiden
En als klap op de vuurpijl een heerlijk ijsje toe
We hebben daarna nog even een wandeling gemaakt over Cros Road dat was lang geleden dat we daar waren geweest ik denk zo rond 2000 toen zat Jonhy Rockets daar nog en dat vonden de jongens altijd gezellig en vooral voor de shake's
Thuis hebben we nog even een hottube gedaan het blog geschreven en natuurlijk een Baco genomen.
Morgen zien we wel weer ,het weer is hier nog steeds goed zo rond de 28 graden dus dat is wel te doen.

Tot Morgen

Joke & Gerrit 











7 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad gezellig om elkaar via Facebook-chat eventjes te spreken over de leuke dingen die Orlando zoal biedt ;-)

    Het eten bij Sweet Tomatoes ziet er goed uit, wij zijn er overigens nog nooit geweest maar wie weet...

    Groetjes,
    Pieter & Petra a.k.a. PenPe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vaste klanten van de Tomatoeboys! Op advies van Ina en Arjan, overigens.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat je met deze temperaturen van 28 graden best douchefoto's mag plaatsen hoor. ;-)
    Die Joke staat zo lekker te passen. Ben benieuwd hoe hoog de stapels deze keer gaan zijn.
    Enjoy!!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie vermaken je uitstekend, sweet tomatoes... moeten we ook maar een keer doen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal bijgelezen.ziet er mooi en gezellig uit daar zeg super.
    Dus ik heb een heel goed plan bedacht als ik nou in September eens mee ga om al die shoptassen te dragen haha
    Vele wachtende voor me zeker die dat ook wel willen doen.
    Maar super leuk deze blog

    x uit Belgie Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben nog nooit in sweet tomatoes geweest, ze hebben toch wel vlees?

    Verder weer een heerlijke blogdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, wat zie ik nu, een lege achterbak na het shoppen ;-)
    Enne, 28 gr. lijkt me heeeeerlijk hoor!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen