Halloween 2011

Halloween 2011

dinsdag 10 april 2012

Reis verslag deel 2

Goede Middag
Bij het schrijven van dit stukje,is het n locale tijd 06:10AM.
Deze foto hadden jullie nog te goed,gemaakt door Joke terwijl ik op IAD het verslag maak van deel 1

Zo voorspoedig als het eerste stuk verliep,zo rommelig was het tweede.
Bij landing op MCO met een klein half uur vertraging was het inmiddels 08:00PM.

het was wel een mooi gezicht vanit het vliegtuig Zons ondergang.
De koffers waren er vrij snel maar toen we beneden kwamen bij Alamo,kon het lange wachten beginnen,maar ja we zijn er zei Joke .
Toen ik aan de bert was bij Alamo begon het hele verhaal weer,hij wilde me een Cabrio aansmeren hij dacht dat ik in mijn Midlife Crisis zat.
Maar  na een gesprek met deze meneer dat ik niet een Cabrio wilden vond ik in mijn wallet nog 3 bonnen van afgelopen September.
Kan ik die niet gebruiken voor een free upgrade,nee die je had bij het boeken moeten gebruiken.
Maar toch gelukt hij ging na veel praten overstag.
We rijden nu de komende 3 weken in een Chervolet Captiva.
Voor de liefhebbers Foto volgt Z.S.M
Alles aan boord en daar gingen we tolweg vermijdend  over Boggy creek naar de bekende 192
Eerst even een bezoek aan de plaatselijke kruidenier die met een W begint ,voor de dagelijkse eerste boodschappen(Bacardi).
Op naar Coral Cay makelijk gevonden en ja hoor het hek ging open.
Het was een verrassing bij binnenkomst,zo zijn we in al die Jaren nog nooit ontvangen
Koffers uitgeladen en het hele huis even doorgenomen.
Nog even wat te drinken genomen en toen was het inmiddels tijd om de Masterbedroom te gaan verkennen,diversen malen Wakker Slapen Wakker,om 05:30AM hadden we het gezien in die Masterbedroom eruiten dan maar Bloggen anders gaan wij ook achterlopen.
Zitten nu aan de Koffie gaat zo een lekker ontbijtje maken ,en dan gaann we even gezellig Koffie met Appeltaart nttigen bij Ina &Arjan de owners van dit huis.
Voor de rest zien we het wel wat de dag ons gaat brengen ,ik denk dat Joke wel even naar de Shopps wil.
Groet uit een duister Orlando/Kissimme
Gerrit&Joke 
   

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen ! Nou de appeltaart staat nu in de oven, hoop dat hij op tijd klasr is, want jullie zijn wel eeeerg vroeg op .. Zie jullie straks !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, jullie zijn er, en nu maar genieten van het mooie weer!
    Doe Ina en Arjan maar de groeten van mij ;-)
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie er zijn. Het grote genieten kan beginnen. Of beter dat is al begonnen. Walmart en appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het begint al weer goed, met die duistere verhalen.....dat belooft wat de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluk dat het zo snel ging bij immigratie. Meestal sta je daar wel een stief kwartiertje met je vermoeide lijf.
    Maar nu kan het feest beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, de FUN kan beginnen!
    Heel veel plezier!
    Grtz. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat jullie goed op de plaats van bestemming zijn aangekomen.
    Het genieten kan weer beginnen, wij gaan gezellig mee genieten.
    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk zijn jullie dan aangekomen in 'onze' townhome, het grote genieten kan gaan beginnen. De gedachte dat jullie elke avond in de hottub zullen liggen maakt ons best wel een beetje jaloers ;-)

    En jullie houden de blog meteen al goed bij, ben trots op jullie !!!

    Groetjes & tot de volgende update,
    Pieter & Petra a.k.a. PenPe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Pieter dan heb ik de huur naar verkeerde mensen overgemaakt.
      (wil je het terugstorten)

      Verwijderen
  9. Heel veel plezier de komende tijd saampjes. Ik zal jullie proberen dagelijks te volgen. Het leukste vind ik altijd van jullie vakanties als jullie terug zijn en ik de stapel (hoge stapel) gescoorde artikelen mag bekijken. Making me jaleous!!!! Nee hoor, geniet er lekker van en aangezien we jullie naam toch al hebben veranderd van de Texaco's naar de Hillfigers, zou ik daar ook dankbaar gebruik van maken. Veel plezier en een dikke kus van Diana en Zino. x

    BeantwoordenVerwijderen