Halloween 2011

Halloween 2011

zondag 29 april 2012

De laatste Volle Dag

Ja ik weet het ,maar ik kan er ook niks aan doen hij begon zoals de afgelopen drie weken elke dag begon,
Koffie -Terras-Zon-Laptop heel leuk elke morgen de Reactie's zowel op het blog als op Facebook.
Maar goed wat doe je nou zo laatste dag ,nou werk zat hoor zei Joke, ik kom je zo helpen
Eerst even dit Afmaken
Maar ondanks dat de temperatuur goed was verdween hij vaak achter de Wolken
Goed zo rond de klok van een uur er dan toch maar een eind aan gemaakt,voor de laatste maal de Handdoeken opgevouwd en afscheid genomen van al onze mede Campeerders die bij het Zwembad waren.
Thuis eerst even een Ontbijt/Lunch gemaakt
En toen maar eens begonnen aan de versiering weg te Halen
Wilde ze eerst laten hangen want over 358 dagen is Joke weer Jarig en als alles goed gaat zijn we er dan toch weer,maar ja toch maar weg gehaald
Nou even lekker gedoucht ,en in de Auto want er moest nog wat geruild worden.
Dit maal werd het de Loop want daar kon ze het ook ruilen.
Alles geruild en toen was er nog tijd over en wat doe je dan
Nog maar een keertje er over heen gewandeld en voor de laatste maal
Ja dat gaan we missen hoor ,maar het duurt maar 5 maanden en dan zijn we er weer hoor.
Voor de laatste maal onze vriend Tommy met een bezoek vereerd en ja hoor Bingo
Sorry hoor Mandy maar daar hadden we je Tas niet voor nodig.
Het was nog te vroeg voor het avond eten we zijn toen maar even aan de Bar gaan zitten
Doe voor Gerrit maar een Jeans met Shirt
En voor Joke een leuk Jurkje.
Inmiddels was het tijd voor het dinner,en waar kan je dat het Beste Mooiste Gezelligste doen
Het was er gezellig druk de wachttijd was ongeveer tien minuten,en toen ik daar wat rondwandelde kwam ik de oplossing tegen voor de volgende Mini Meeting.
We weten allemaal dat Rick & Mandy daar op Tuscan hill een hele grote villa hebben.
Dus had ik zo aan het volgende gedacht
Catering
Nou we hebben dus daaar weer heerlijk gegeten
Joke ging voor de Combo Chikken met Spare Ribs
Gerrit ging voor de FT. Worth Rib eye
Wat het inhoud de naam weet ik niet maar hij was SUPER.
Joke hoefde niet haar vingertjes te gebruiken het vlees viel gewoon van de ribbetjes af.
We hebben ook hier afscheid genomen en gezegd dat we in september terug komen.
Zo dit was dus onze laatste volle dag hier in ons geliefd Florida.
Blijft er niks anders over dan jullie een heel gezellige
KONINGINNEDAG  toe te wensen .
Wij zullen hem vieren in het Vliegtuig
Bea Proost
Langs deze weg willen we alvast alle trouwe Volgers en Stille lezers bedanken voor het vertrouwen in ons en dat jullie elke dag weer die onzin van ons wilden lezen en er dan ook nog reageren.
In een woord Super
We zullen als de Jetlag is verwerkt ons best gaan doen om nog even een Resume van deze geweldige drie weken te Plaatsen.
Bedankt en tot lezens vanaf NL bodem

Gerrit & Joke







14 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik niet meer van jullie blogje kan genieten bij mijn ontbijtje.
    We gaan nu samen aftellen naar september en misschien zien we jullie daar bij de meeting van het orlandofans-forum.

    veilige terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie afsluiter.
    Bedankt voor jullie leuke verslag en een goede terugreis gewenst. Tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zit er op, het is volbracht. Complimenten voor het dagelijkse blog. Als beloning wacht je als je thuiskomt een lintje. En voor Joke ook, voor haar bijdrage aan de Amerikaanse Economie!

    Goeie reis terug en welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas is de koek op, maar gelukkig hebben jullie al een nieuwe trip in het vooruitzicht!
    Maar eerst is het onze beurt, want wij vertrekken over 10 dagen. Hopelijk hebben jullie nog wat zon voor ons overgelaten...
    Een heel goede thuisreis, bedankt voor het meelzen met jullie vrolijke blog.
    Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat het er weer op zit, ik ga het nog missen zo elke ochtend met een kopje koffie.
    Succes met de reis terug en de overschakeling naar de vriendelijkheid van de Nederlanders;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga jullie missen hoor, voor de eerste keer lees ik jullie blog met ook hier een lekker zonnetje op de rug. Zou het dan toch zomer worden? Graag tot een volgende keer en een goede reis terug naar huis.
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha een hele goede reis terug, het weer lijkt wat op te knappen, dan is de overgang 'iets ' minder groot...


    We spreken elkaar weer !

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zit er weer op. Jammer. Maar het idee dat jullie over vijf maanden gewoon weer terug zijn, maakt het iets minder hard denk ik. Voorlopig kunnen jullie weer terug kijken op een heerlijke vakantie en genieten van alle spullen die jullie hebben aangeschaft.
    Goede reis terug naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb genoten van jullie blog, bedankt!
    Goede terugreis, en welkom thuis alvast.
    Gelukkig gaan jullie over 5 maanden weer, lekker vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De blog was weer een toppertje, jullie hebben het weer hartstikke leuk gedaan en dat (nu nog) zonder sponsor ;-) Die cateringservice van Texas Roadhouse is misschien niet eens een gek idee, hihihi !!!

    Over 5 maanden zullen we elkaar ongetwijfeld weer gaan treffen in Orlando en dan maken we wer weer een gezellige boel van.

    Wij wensen jullie alvast een goede reis en een behouden thuiskomst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook wij hebben genoten van jullie verhalen. Bedankt hiervoor.
    Vandaag was het hier ook eens lekker weer met een prima temperatuur.
    Hopelijk blijft het zo even dan is de overgang voor jullie niet zo groot.
    In ieder geval een hele goede reis naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik maar hopen dat de zon met jullie mee zou komen, nou alleen op Koninginnedag schenen de 7 zonnen, maar vandaag is het hier weer grauw en grijs en nat. Ik had jullie een betere thuiskomst gegund ! Veel sterkte met de jetlag en we will keep in touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi you two, heb eerst even bij gelezen, we hadden in Spanje n.l. geen internet :-( Bijna niet mogelijk anno 2012, maar toch..
    Leuke auto heb je op de kop kunnen tikken, als je er in straks in september in rijd dan zullen we zwaaien ;-)
    Je hebt de vakantie erg leuk omschreven met je blogs, ik heb er van genoten en af en toe dubbel gelegen. Tot de volgende reis hoop ik?
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha...nou ik heb genoten van jullie onzin hoor. Jammer dat ik het bericht voor Marjolein iets te laat zag, maar goed. Ik ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn en Joke, die jurkjes zijn fantastisch, evenals de fantastische broeken van Gerrit.
    Dikke kus en welkom thuis
    x

    BeantwoordenVerwijderen