Halloween 2011

Halloween 2011

maandag 16 april 2012

Maandag Wasdag +Verrassing

Zoals elke dag begon ook deze dag met koffie op het terras en de laptop erbij.
Ik heb ook Joke voorgesteld om voor September maar een tent te huren we leven toch meer buiten dan binnen,nou dan ga je maar lekker alleen.
Maar ja zoals de titel het al zegt er moest nodig gewassen worden.
dus dat werd hangen rond de pool tot de was klaar was.
We komen hier al velen jaren maar zo mooi huis met zo groot zwembad hebben we nog nooit gehad
ik kon ook moeilijk kiezen welk bed ik nou vandaag eens zou nemen
Maar het is gelukt en dat was weer eens heerlijk,maarja dat kan je niet de hele dag volhouden en dat is ook niet goed voor ons oude huidje .
De was is klaar en gestreken dus we hadden weer wat om aan te trekken en konden we gaan.
De keuze van vandaag was
Winter Garden Village
Heel gezellig echt een aanrader om daar gewoon even gezellig te wandelen.
We waren er ook in 2010 met onze kinderen maar toen werden we verrast door een flinke bui ,en hebben toen alleen maar even de lunch gebruikt bij panera.
He Joke kom nou ze hebben hier ook een Victoria Secret
ja er moet nog steeds een kado voor Joke gescoord worden
Kijk is hoe leuk zijn nog in de aanbieding ook
hoef ik echt niet die zitten voor geen METER

Ja gelukkig onze vriend was er ook aanwezig
Verder gewndeld kwamen we nog veel meer winkels tegen.
Deze is speciaal voor Pieter(PenPe)
Ja ze zijn er weer hoor
Daar wij een email ontvingen met de mededeling dat we hadden gewonnen in de lotto ,en wij al lang van plan zijn om hier ook een huis te kopen konden we vanmiddag deze aan bieding niet overslaan
Wordt het deze Villa
Of dit Town Home
We zijn er nog niet over uit (word vervolgd)
We zijn terug gereden over de 535 lekker touristis
daar ik een verkeerde afslag nam kwamen we bij een leuk stukje
Hier hadden we al veel over gelezen maar nog nooit in al die Jaren gezien
Pasen is toch al voorbij hoorde ik Joke zeggen hebben ze zeker over gehouden
We hebben daar nog even gezellig war rondgetourd en toen zei Joke dit is een leuk foto moment
Zoals jullie zien ook onze Scoot Mobiels mochten op de Foto
Eten ja weer eens wat anders Teleton's Tip
En wij maar wachten op de serveerste
Maar het wachten werd beloond
We vonden het een leuke Markt dit hadden we nog nooit meegemaakt zoveel mensen op de markt daar wij zelf ruim 35 jaar op de markt hebben gestaan
We hadden ook veel gelezen van die gratis Chocolade,nou gescoord hoor
die Mevrouw vond ons zo lief dat we er zelfs 2 kregen
Ook veel gelezen over de ijsjes daar ,dus ook die moesten we dan maar eens proberen
Nou ook hier niets over gelogen hoor in een woord HEERLIJK
Verder gewandeld en toen kwamen we in een hele andere wereld terecht
De ene na de andere bar binnengewandeld en gedronken
Ja en dan wil Gerrit Dansen
Ook hebben we nog even allebei en nieuw T.shirt aangeschafd
Zo dat was weer een lange dag het is hier inmiddels 12.35 en me ogen vallen haast dicht.
Morgen zien we wel weer we weten een ding dat vast staat we gaan morgen avond alvast uit eten met Arjan & Ina voor Joke de verjaardag want ze gaan vrijdag weer naar huis en hadden voor de rest van de week geen tijd meer (druk druk druk) 
Nou ik weet niks meer dan alleen nog jullie allemaal het volgende te wensen
PS. Wie heeft er nog tips voor Joke heb nog geen Kado
Zit te denken aan een Dagje Epcot dat is toch op je Verjaardag Gratis
Tot Morgen
Gerrit & Joke










12 opmerkingen:

  1. Whoehoe..... de Old Navy USA-flag 2012 Edition is binnen !!! Ik koop ze ieder jaar in alle kleuren en dat geldt ook voor de Faded Glory-versie verkrijgbaar is bij de Walmart.

    Deze t-shirts zijn iedere jaar verkrijgbaar ter gelegenheid van 4Yh of July. Ik draag deze shirts ook vaak op mn werk, daar heb ik dan ook de bijnaam "Mr.USA" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke lange dag. De kleertjes weer schoon in de kast, her en der geweest en tussendoor lekker gegeten en gesnoept.
    Weer een lekker verhaal met een hoop humor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahha, heerlijk om de dag te beginnen met jullie blog, humor. Het lijkt wel of jullie op onze kerstkaart staan......:)
    Have Fun!!
    Saskia

    o ja, of je nog gratis op je verjaardag Disney in kunt vraag ik me af. Verleden keer toen wij er waren was die actie er niet. Dus even navragen Gerrit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsja, het is een beetje belpen, daar op Coral Cay. Welk ligbed zal ik vandaag eens nemen......

    En wat zullen we doen vandaag? De Earl, dat is een goed adresje al moet je even snappen hoe dat nou precies gaat met die bestelling. En nooit de refill vergeten.....! Is verplicht voor Kaaskoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Belpen = behelpen.....Toch maar geen bacootje meer bij het ontbijt

      Verwijderen
  5. Misschien kun je voor Joke een fotoshoot regelen voor Victoria Secrets!!!! Als je de verkoopster even in haar billen knijpt, lukt dat vast gratis!
    Heel veel plezier weer vandaag. Dat gaat vast lukken.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlg mij heb je gnoeg keuze voor Joke bij de victoria secret toch???? Daar schreef je ook zelf al bij, nog cad voor Joke scoren....
    Hb je het adres van die market place????of zie je die vanzelf alw je op de 535 rijdt??? ik wil daar ook wel heen een volgende keer. Veel plezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja een verjaardags kado... ik wens je in ieder geval succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is handig he, al die tips uit allerhande blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Gerrit, dat is weer een leuke blog die je hebt gemaakt. In ieder geval de dag ook weer goed besteed.
    Dan nog lekker smullen, wen er maar niet te veel aan ;-)
    Tip voor een kado..... Iets glimmends misschien?
    Have fun!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou denk ik toch voor de villa gaan :-)
    Ja en dan een Kado, ik zou ook zeggen iets glimmends.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker he, die Earl of Sandwich!! Nog bedankt voor jullie reactie op ons blog, vinden we altijd leuk. Grappig dat we op dezelfde dag in de Altamonte mall waren!

    BeantwoordenVerwijderen