Halloween 2011

Halloween 2011

woensdag 18 april 2012

De Goedmaakdag

Om de vele teleurgestelde fans niet nog bozer te maken en ik geen tweede Penpe wil worden met ons blog volgen er nu twee dagen achter elkaar.
Dinsdag 17-04
Hij begon zoals alle andere dagen Koffie met zonsopkomst op het terras.
Daarna een ontbijt ook op het terras ,we hebben nog niet binnen gezeten.
We hadden geen zin in verre trippen omdat we om Zes uur hadden afgesproken met Arjan & Ina we hadden ze namelijk gevraagd of ze Zondag zin hadden om Koffie bij ons te komen drinken ter ere van Joke de verjaardag.
Daar ze Vrijdag al naar huis toe gaan ging dat niet lukken dus we hebben Dinsdag avond al Joke de verjaardag gevierd met onze huisbaas.
Maar goed daar over later meer eerst even terug naar de ochtend.
We zijn dus maar op Coral Cay gebleven bij het zwembad,het was er weer heerlijk rustig,het is daar stiller dan in huis we hebben nieuwe buren nou dat weten we hoor Fam. de Bruin
Vader Moeder en vijf kinderen in de leeftijd van 8 tot 18
Maar ook bij het zwembad werd onze rust verstoord door vele Sirene's en later gevolgd door een Helicopter die bleef maar rondjes draaie over Coral Cay wat heb je nou weer gedaan vroeg Joke.
Nou en hij kwam naar beneden maar ja eer dat deze oude man van zijn bed af was en naar het huis was gelopen voor zijn foto toestel was hij al haast weer weg maar nog net kunnen knippen.
Goed wat er aan de hand was weten we nu nog niet.
Daar Joke Zaterdag een paar schoenen had gekocht die niet lekker zaten de een te klein en de ander te groot (dus het waren twee paar)
Dan maar even terug om ze te ruilen en ja als je daar dan toch bent, nog maar even een paar winkels ingehopt (ze heeft namelijk een Hopperspas)
En toen was het tijd voor onze huisbaas.
We zijn ze op wezen halen en hebben ze meegenomen naar Olive Garden
Dat is namelijk ook Joke de lievelings resterant
De keuze is gevallen op Olive Garden bij de Loop
Nou bij een verjaardag hoort natuurlijk een Kado zei Ina
Ja en toen kwam het wat gaan we eten,wat ze allemaal besteld hebben ik weet het niet meer alleen van me zelf weet ik het nog
Tour de France of zo iets
Maar we hadden alle vier een bord voor ons neus kijk maar
Ja jullie zien het goed een bord maar niks er op hahaha
We hebben nog even gezellig geklets en arjan vroeg hoe het ons beviel daar op Coral Cay.
Nou we missen toch wel een paar dingen
1. EEN KLUIS
2. Walking Douche
3. Garage (Game Room)
Gekheid we hebben gelijk even gesproken om met September weer terug te komen en daar komen we vast wel uit,met zulke aardige Huisbazen
We hebben ze weer netjes thuisgebracht en Ina nodigde ons uit voor nog een Senseo
Ze hadden loge's Hennie & Leen die hadden we verleden jaar ook al ontmoet.
Zijn met het vliegtuig gekomen en gaan met de boot terug Mooi He
Ja en dan zit je gezellig en dan wordt het gauw laat vandaar dat er gisteren geen verhaal was.
Arjan heeft me nog even geholpen met mijn Laptop Daarvoor dank.


Woensdag 18-04
Ook deze dag begon zoals alle andere dagen
Koffie op het terras met zons opkomst
(echt vervelend hoor)
Was ik haast vergeten ook nog ontbijt op hoor
Elke dag verse Broodjes van de Publix

Oh ja voor de liefhebbers hier is Joke de Kado
Ja ik hoor jullie denken wat is dat nou
Zo ziet het er uit zonder dat Kado
En zo met het Kado
Zien jullie de verschillen
Nou ook Gerrit had een fout gemaakt met Schoenen kopen hoor
Hij had namelijk ook twee paar gekocht en ook twee verschillende maten dus ook die moesten geruild worden (ja ook hij was hebberig)
Goed nog even op Laptop en we hadden kontakt met onze zoon Peter & Mo even gepraat met elkaar en er kwam gelijk nog een bestelling binnen van kunnen jullie dat even voor me meebrengen ja hoor we gaan wel kijken, ook kwam er een Email binnen van Outback
Nieuw schreven ze een drie gangen menu.
Het Voorgerecht
Het Hoofd gerecht
Het Na Gerecht
Nou het was allemaal perfect en dat voor die prijs
Kijk die Joke maar eens genieten
En Gerrit moest even Uitbuiken
Na deze maaltijd was het nog te vroeg om naar huis te gaan,dus wat gaan we doen.
De City Walk daar zijn we al lang niet meer geweest.
Oke in de auto en naar de City Walk daar even een heerlijke wandeling gemaakt,maar daar kom je ook niet meer voor je plezier wat een herrie daar het is net of je de winkel van Aen F binnenstapt.
(zal de leeftijd wel zijn)
De hele City Walk rond gelopen en dan kom je hem wel tegen onze vriend de koffie leverancier
En volgens Joke ging het regenen
Dat hebben we nou altijd als we hier zijn zei Joke
In 2010 waren we hier voor het laats met de kids en hebben hier toen heel hard moeten lopen na ons diner bij
Echt het viel toen met bakken uit de hemel,maar dat viel vanavond wel mee het bleef bij een paar druppels
Daar de Muizen weer dood voor de Koelkast lagen moesten we nog even langs de plaatselijke kruidenier,schitterend om tien uur gewoon een volle parkeerplaats.
Fam de Bruin was bij thuiskomst ook thuis zaten met z'n allen in de hottube (gezellig)
Het is hier nu 1 uur plaatselijke tijd en dat is mooi tijd om te gaan slapen ,ik heb mijn plicht weer gedaan en jullie weer op de hoogte gebracht van onze dagelijkse beslommeringen hier in de zon overgoten USA

Tot Morgen
Gerrit & Joke
@Pieter zie je nou dat ik het kan (ik heb ze nog niet gevonden bij Walmart Flinstone)
@ Ton nou genoeg te lezen he










12 opmerkingen:

  1. Heerlijke dagen weer. Maar ehh waar blijft die foto van die jurk in het zwembad nou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje, volgens mij hebben we allemaal wel problemen met een afwaaiende en wat zo meer handdoek. Die ga ik meteen kopen, dus Joke als je weet waar Ina ze gekocht heeft dan hoor ik dat graag....
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsja...nou heb ik weer een overdosis.......!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verschil in positie van de handdoeken duidelijk waarneembaar. Op tweede foto verankerd en afbeelding op handdoek netjes in het midden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé hé weer een update.. en wat voor een. Heerlijk genieten gewoon.Prachtige foto's gewoon en nog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt wel of jullie vakantie vieren zeg, HEEERLIJK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker lang verslag om bij te lezen, volgens mij hebben jullie het fantastisch!
    Mooie aanbieding bij Outback, die mogen ze nog wel een poosje erin houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kado, en je handdoek ligt er vanaf nu dus strak bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ZO 'N cadeau zou ik nou ook qel willen, nog nooit geZien,maar ook niet op gelet natuurlijk,dat komt de eerstvolgende keer wel .lekker afwisselende blog Eg.... Van alles wat...veel plezer nog met genieten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een mooie aanbieding vd Outback, nu hopen dat ze dat nog lang blijven doen.

    Wat het bloggen betreft, mijn 2 blogs gaan heel snel afgemaakt worden en jaja......er komt in juni ook weer een blog :-) Ik heb 'toestemming' van Petra om weer een blog te gaan maken, om een stok achter de deur te hebben voor een dagelijkse update ben ik inmiddels in onderhandeling met een aantal sponsors die graag hun naam met mijn blog willen verbinden. Kan op dit moment nog niet zeggen welk bedrijven/bedrijven het gaan worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een leuk cadeau. Lijkt mij erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie zijn al echt lekker bruin geworden, zie ik. Het is genieten daar en elke keer als ik vanaf huis naar die borden vol met lekkernijen kijk, denk ik: Kijk mij nou zitten achter mijn bord met bloemkool en verse worst....
    Maar er liggen in elk geval geen dode muizen voor de koelkast!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen